Chcesz umówić się z nami na bezpłatne spotkanie w Twoim domu? Kliknij tutaj i zamów bezpłatny pomiar!

Polecaj nas i zyskaj dodatkową gotówkę!

Wyślij krókie zgłoszenie

Wypełnij krótki formularz, w którym przekażesz nam wszystkie potrzebne informacje.

My zajmiemy się całą resztą

Skontaktujemy się ze wskazaną przez Ciebie osobą i umówimy się na bezpłatny pomiar.

Ty zyskasz dodatkową gotówkę

Za każde skuteczne polecenie wyślemy przelew wprost na Twoje konto bankowe.

W skrócie

Program poleceń marki Dobrerolety.pl pozwala naszym Klientom na uzyskanie dodatkowej gotówki za skuteczne polecenie naszych usług swoim znajomym oraz rodzinie. Wystarczy wypełnić prosty formularz, w którym podasz nam swoje dane oraz dane Twojego znajomego lub członka rodziny, któremu chcesz polecić nasze usługi. Skontaktujemy się ze wskazaną przez Ciebie osobą i umówimy się na bezpłatny pomiar. Jeżeli osoba, której dane nam przekazałeś dokona zakupu spełniającego warunki naszego programu, Ty otrzymasz przelew na swoje konto, a wskazany przez Ciebie nowy Klient otrzyma dodatkowy rabat na swoje zamówienie. Czyż to nie banalnie proste? Do naszego programu poleceń mogą przystąpić wszyscy nasi Klienci!

Zasady naszego programu poleceń

Nasz program poleceń niesie korzyści zarówno dla naszego aktualnego Klienta, który poleca nasze usługi, jak i osoby, która jako nowy Klient skorzysta z naszych usług. Dzięki naszym prostym zasadom nasz Klient otrzyma premię w gotówce, a nowy Klient rabat na swoje zamówienie. Poniżej zamieszczamy wyjaśnienie wszystkim pojęć i zasad.

 

1. Wyjaśnienie pojęć

Kim jest osoba polecająca?
To osoba, która jest naszym Klientem i przekaże nam dane kontaktowe do nowego Klienta.

Kim jest nowy Klient?
To osoba, która skorzysta z polecenia i dokona zakupu spełniającego warunki programu poleceń.

Czym jest premia za polecenie?
Jest to kwota jaką osoba polecająca otrzyma za skuteczne polecenie.

Czym jest rabat dla nowego Klienta?
To wartość rabatu jaką otrzyma nowy Klient jeżeli jego zamówienie spełni wymagania programu poleceń.

 

2. Zasady uczestnictwa

Kto może przystąpić do programu?
Każdy Klient naszej firmy, który dokonał u nas zakupów jako osoba prywatna (nie dokonał zakupu na firmę).

Kim musi być nowy Klient?
Nowy Klient musi być osobą, która nigdy nie dokonywała zakupów w naszej firmie oraz mieszka w obszarze, w którym oferujemy bezpłatny pomiar.

Kiedy polecenie jest uznawane za skuteczne?
Aby polecenie zostało uznane za skuteczne należy za pomocą specjalnego fomularza przekazać nam dane nowego Klienta. Następnie nowy Klient musi dokonać zakupu określonego produktu w określonej ilości wraz z usługą montażu.

Ile razy mogę otrzymać premie za polecenie?
Możesz polecać nasze usługi swoim bliski bez ograniczeń i za każde skuteczne polecenie otrzymasz premię w gotówce.

Kiedy otrzymam przelew premii za polecenie?
Wartość premii zostaje przekazana po dokonaniu montażu zakupionych produktów i pełnym opłaceniu zamówienia przez nowego Klienta. Przelew zostanie wykonany najpóźniej w ciągu 7 dni od spełnienia obu opisanych warunków.

Czy nowy Klient również otrzymuje jakąś korzyść?
Nowy Klient otrzyma dodatkowy rabat, który zostanie odjęty od wartości składanego przez Niego zamówienia.

 

3. Wartości bonusów i rabatów

Jaki produkt i w jakiej ilości musi wybrać nowy Klient?
Nowy Klient musi dokonać zakupu minimum 6 szt. rolet plisowanych z montażem.

Jaką wartość premii za polecenie otrzymam?
Na wskazany numer konta bankowego wypłacimy Ci 50 zł za każde skuteczne polecenie.

Jaką wartość rabatu otrzyma nowy Klient?
Nowy Klient otrzyma od nas dodatkowy rabat w wysokości 50 zł na swoje zamówienie.

 

Powyższe zasady obowiazują od 5 kwietnia 2022 r.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany powyższych reguł w przyszłości. Zmiany mogą jednak polegać głównie na rozwoju naszego programu i włączania do niego nowych produktów lub zwiększania premii jaką może otrzymać nasz Klient. Chcemy skupić się na rozwoju naszego programu poleceń, a nie ograniczaniu jego zasad lub profitów dla naszych Klientów.

Co się zmieniło?

Poprzednie zasady obowiązywały od 15 marca 2022 r. Aktualnie uprościliśmy sposób przekazywania nam danych nowego Klienta. Dzięki tym zmianom za pomocą jednego formularza możesz w szybki i prosty sposób przekazać nam dane Twojego znajomego lub członka rodziny, a my zajmiemy się całą resztą.

Jesteś naszym Klientem? Przystąp do programu poleceń już dziś!

Jak korzystać z programu poleceń?

Zasady funkcjonowania naszego programu poleceń oraz przystąpienia do niego są banalnie proste. Oto co należy zrobić:

1. Wypełnij poniższy formularz podając nam swoje dane i dane nowego Klienta, a następnie wyślij zgłoszenie.

2. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się ze wskazaną przez Ciebie osobą, aby umówić termin bezpłatnego pomiaru.

3. Jeżeli nowy Klient dokona zakupu w naszej firmie spełniającego wymagania naszego programu poleceń otrzymasz przelew na wskazany w formularzu numer konta bankowego.

Formularz rejestracyjny

Dane podane w fomularzu rejestracyjnym są dla nas niezbędne do zweryfikowania zgłoszenia oraz dokonania wypłaty premii za polecenie. Oto jakie dane potrzebujemy:

Twoje imię i nazwisko oraz dokładny adres - najlepiej jeżeli będą to dane identyczne jak na fakturze, którą przekazaliśmy Ci podczas zakupów w naszej firmie

Twój numer telefonu - posłuży nam do kontaktu z Tobą w celu weryfikacji zgłoszenia oraz informowania Cię o wykonanych do Ciebie przelewach

Twój numer konta bankowego - sprawdź go dokładnie podczas wpisywania, ponieważ na ten rachunek wyślemy Ci przelew za skuteczne polecenie

Twój numer zamówienia lub faktury - pomoże nam w zweryfikowaniu Twojego zgłoszenia, lecz nie jest to pozycja obowiązkowa

Imię i nazwisko nowego Klienta - dane osoby, której chcesz polecić nasze usługi

Miejscowość, w której mieszka nowy Klient - to ważna informacja, która ułatwi nam kontakt i zaplanowanie daty spotkania

Telefon kontaktowy do nowego Klienta - pozwoli nam na skontaktownie się z nowym Klientem i umówienie się z nim na spotkanie

Dodatkowe informacje i uwagi - możesz przekazać nam dodatkowe uwagi, jeżeli tylko zechcesz

Wysłanie wiadomości jest jednocześnie wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Twoje dane będą przetwarzane w celu wykonania do Ciebie przelewu z należną Ci kwotą za skuteczne polecenia. Dane nowego Klienta zostaną przez nas użyte do kontaktu z Nim w celu umówienia terminu spotkania. Żadne z podanych danych nie zostaną nikomu udostępnione ani nie zostaną wykorzystane w celach marketingowych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej polityce prywatności dostępnej pod adresem www.dobrerolety.pl/polityka-prywatnosci

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe!
Podając nam dane nowego Klienta i wysyłając zgłoszenie oświadczasz, że otrzymałeś zgodę nowego Klienta na przekazanie nam Jego danych.

Najczęściej zadawane pytania

1. Dokonałem zakupu na firmę. Czy mogę skorzystać z programu poleceń?
Nasz program poleceń jest przeznaczony dla osób, które dokonały zakupu na własnym użytek i nie została dla nich wystawiona faktura na firmę. Jeżeli jednak na Twój zakup została przez nas wystawiona faktura na firmę i chcesz skorzystać z naszego programu poleceń skontaktu się z nami - znajdziemy rozwiązanie.

2. Czy muszę zapłacić podatek dochodowy od premii jaką otrzymam na konto bankowe?
Nie! Premia za polecenie jest przyznawany na zasadach sprzedaży premiowej, która jest zwolniona z opodatkowania, jeżeli jednorazowa wypłata nie przekracza wartości wskazanej w przepisach (jest to wartość około 2000 zł).

3. Kiedy moje zgłoszenie rejestracyjne może nie przejść weryfikacji?
Jeżeli okaże się, że w bazie Klientów nie mamy osoby, która dokonała rejestracji w naszym programie poleceń postaramy się wyjaśnić tą sprawę.

Krótko o nas

Dobrerolety.pl to marka znana od wielu lat na lokalnym rynku. Wyróżniamy się przede wszystkim legendarną jakością obsługi oraz troską o Twoje pełne zadowolenie z naszej pracy. Dodatkowo jako jedyni w regionie oferujemy możliwość bezpiecznej płatności kartą w Twoim domu.

Działamy na terenie czterech powiatów: tczewskiego, starogardzkiego, kwidzyńskiego oraz świeckiego. Oferujemy bezpłatny pomiar w Twoim domu w takich miejscowościach jak Gniew, Pelplin, Tczew, Rokitki, Lubiszewo Tczewskie, Starogard Gdański, Owidz, Lubichowo, Kwidzyn, Skórcz, Kolonia Ostrowicka, Smętowo Graniczne, Nowe nad Wisłą oraz we wszystkich pobliskich miejscowościach.